Vabila so takšne vrste vsebina, ki je na prvi pogled videti preprosta, pa vendar temu ni tako. Vsakdo lahko napiše vabilo, vendar to še ne pomeni, da bo vabilo tudi naletelo na uspeh; če si na svojem dogodku želite zagotoviti visoko udeležbo, je pomembno, da vabilo pritegne pozornost, da predstavi vizijo dogodka kot prireditve, ki je pomembna, zanimiva, prestižna, elegantna – odvisno od tega, kakšen dogodek načrtujete.
Če bi radi pritegnili goste, potencialne partnerje in stranke, je pomembno, da vaše vabilo pričara privlačen vtis. V današnjem hitrem toku življenja smo vsak trenutek soočeni z ogromnimi količinami novih informacij; če vabite ljudi na dogodek, ki se bo pripetil čez en teden, dva, ali celo več, se bo vmes zgodilo ogromno stvari, ki lahko zamotijo vaše potencialne goste.
Danes je zelo preprosto pozabiti načrte in ustvariti nove, zato je pomembno, da že v prvem trenutku pritegnete pozornost svojih gostov in jih prepričate, da je vaša prireditev vredna obiska. V tem primeru bodo vabilo shranili, ga pritrdili na hladilnik, si ga vsidrali v spomin, morda celo povabili prijatelje ali službene kolege – in obstaja veliko večja možnost, da bo vaš dogodek uspešen in bo vodil k novim poslovnim partnerstvom in poznanstvom.