Zloženka mora biti privlačna, pa tudi informativna. Še preden se lotite razmišljanja o grafični podobi, dobro razmislite o vsebini. Kaj vse bi radi, da vaša zloženka posreduje potencialni stranki v smislu informacij?
Informativna zloženka vsebuje vse pomembne osnovne podatke o vašem podjetju oz organizaciji, kot so npr. tip vaše dejavnosti in kontaktni podatki. Ključnega pomena je, da opišete svoj izdelek oz. storitev na jasen način in pri tem poudarite njegove največje prednosti in originalnost. Če imate na področju dolgoletne izkušnje,se to splača omeniti tudi to.
Ključnega pomena je, da zloženka ne daje vtisa natlačenosti s podatki – izogibajte se dolgim opisom, kjer to ni potrebno. Bodite jasni v svojem pisanju in pustite, da kvaliteta vašega izdelka govori sama zase. Pri Magma Media vam bo naša ekipa z veseljem svetovala tako pri vsebinski zasnovi letakov kot tudi kasnejšem oblikovanju grafične podobe ter izbiri materiala.